Neem een kijkje in ons aanbod!

Bij Genker Padel School kan je terecht voor een ruim aanbod aan padellessen. Wij bieden starterslessen en competitielessen aan, maar ook voor kinderlessen ben je bij ons aan het juiste adres!

Start To Padel

Ben je een beginner en wil je de basistechnieken en basistactieken leren?

Meer info?

Tijdens de Start2Padel lessen zullen wij je de basis van padel aanleren. Het doel van deze lessen is dat je de basistechnieken van padel kan uitvoeren en deze kan toepassen in jouw spel!

Startdatum? Week van 19/02

De lessen worden gegeven in een 7 weken systeem, dit wil zeggen dat je elke week 1 les volgt van 1,5u!

Groepslessen Volwassenen

Ben je al bekend met padel en wil je jouw technische en tactische vaardigheden verbeteren?

Meer info?

Tijdens de groepslessen voor volwassenen zullen wij gedurende 7 weken (7 lessen van 1,5u) 1 onderwerp per les behandelen. Dit zal gaan van technieken tot spelgericht spelen.

Bij de groepslessen kunt u kiezen tussen les met 2, 3 of 4 personen

Privélessen (1 persoon)

Ben je meer voor de persoonlijke aanpak? Met de privélessen behaal je een hoger niveau!

Meer info?

Tijdens de privélessen heb je individueel les en zo heb je de mogelijkheid om gericht vragen te stellen om je technieken en tactieken te verbeteren.

Deze lessen kunnen ook aangevraagd worden in het onderstaande inschrijvingsformulier of via ons e-mailadres.

Prijs? €50 per uur

Competitielessen

Ben je op een punt gekomen dat je niet meer hoger geraakt in jouw spel? Onze trainers nemen jullie mee in verschillende wedstrijdsituaties!

Meer info?

Tijdens de competitielessen worden er verschillende wedstrijdsituaties onder handen genomen. Hiernaast worden zowel de technische als tactische aspecten herhaald! Dit is een goede voorbereiding voor zowel de interclub als de tornooien.

Startdatum? Week van 19/02

Klik op de onderstaande link om je in te schrijven!

Maak jouw eigen website met JouwWeb